29 juli 2009

Nu är jag i fogdarp igen. Där det blir mycket lekande med de små kidsen! idag har vi spelat tennis, spelat wii, hoppat studsmatta och spelat spel. Jag har även kört åkgräsklippare, vilket gick sådär. Haha, körningen gick bra men det blev kanske inte så jättebra resultat. Jag ska stanna här till fredag. På lördag ska jag till Åhus, där vi ska grilla med släkten på stranden. Det hade ju varit bra om det var fint väder då.

Igår fick jag åka en tur med morgan-bilen, så nu har även jag åkt den. Det var härligt! I förrgår var det tjejkväll hemma hos min vän Linnéa där vi tjejer åt tacos, godis, chips, popcorn och grönsaker med dipp. Det var verkligen en trevlig kväll. Vi kollade på film (a talk to remember), som var en fin men sorglig film. Så efter det blev det kortspel, krokodilen som vi fick döpa om till hajen istället. Kvällen avslutades med lite hoppande på studsmattan, sen fick jag skjuts av Johanna hem till mitt hus.

1 kommentar: