08 juli 2009

Titan X2


Godmorgon!
Igår var jag i stan med flickorna. Det var så kul att få träffa dem. Jag kommer verkligen sakna dem när de börjar i Lund. Men innan det så har vi en hel del planer att genomföra på sommarlovet. Det var inte alls så mycket folk i stan igår som jag hade tänkt mig att det skulle vara. Men det var trevligt ändå. Tog en kvällsfika på fenix, där jag även träffade Märta. Mys!

Jag ska införskaffa mig en resväska till hösten då jag åker till Thailand. Funderar på en orange resväska i mellanstorlek av märket titan X2. Men jag är inte riktigt säker ännu. Det är ju kul med en färgglad väska. Om det är någon som har erfarenhet av titan resväskor eller just den modellen så får ni gärna lämna en kommentar!

1 kommentar:

  1. Jag vet den är så jävla fin! Man kan inget mer än vilja ha den..

    SvaraRadera