10 augusti 2009

ELLE


Idag kom det nya och första numret av ELLE eftersom jag prenumererar på den nu . En extra tjock tidning med tillhörande trend bibel, lovely!

Annars då, en vecka kvar på sommarlovet och det är snart dags att börja skolan igen. En ny start. Vilket påminner mig om att jag måste införskaffa en kalender och nya block. Jag kommer ha ännu mera danslektioner än förut. Så det ser jag fram emot, schemat känns faktiskt helt okej och det är inte så långa dagar, de längsta är väl till fyra. Dock lämnar Linnéa, Hannah och Johanna mig för en skola i Lund. Tre tjejer som jag kommer att sakna.

Puss.

4 kommentarer:

  1. Tack så mycket! Om du vill får du jättegärna gå in på minoutfit.se och betygsätta min outfit. Hade varit skoj :)

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket för din fina kommentar =)
    Jag gick också på C4 för många år sen. Fast jag gick teater, hihi. Antar att du trivs bra där ?! Ha en fin helg.

    SvaraRadera