04 oktober 2009

4 Oktober

I går agerade jag barnvakt tillsammans med Cajsa. Vi åt b la kanelbullar, tittade på kung fu panda och åt godis och nötter. Fast kung fu panda fungerade inte efter halva filmen, så vi fick titta på körslaget istället. VIlket gick bra det också. Just nu tar jag det bara lugnt och lyssnar på bra och lugna låtar, precis som det ska vara på söndagar. Vid två tiden ska jag åka hem och sen väntar städning och plugg därhemma. Imorgon har jag balett i skolan, då ska det jobbas med utåtvridningen och det ska göras pilé efter pilé. Otroligt bra träning för kroppen, vilket jag gillar! På tisdag är det dags för gymnasiemässa på yllan där vi dansare ska dansa hela dagen. Vi kommer göra vårt program som vi gjorde i Polen. Det blir nog bra!

Om ni vill lyssna på en bra lugn låt kan jag rekomendera angel- Sarah McLachlan. Den låten har min danslärare Lena gjort en liten danskombination till. En väldigt fin och känslosam låt.

Nu är det också Oktober vilket innebär den rosa månaden då man kan skänka pengar till bröstcancerfonden och bidra genom av köpa olika produkter från kampanjer där en del av pengarna går dit. Det tänker iallafall jag göra och jag hoppas att det är fler som tänker det.

1 kommentar: