21 juli 2009

Nu befinner jag mig i fogdarp igen, där jag passar mina småsyskon. De dagar jag varit här har vi spelat tennis, hoppat studsmatta, spelat twister, lekt med lego och spelat wii, både tennis, golf och mariokart. Det är sådant man kan underhålla sig med på lovet. Imorgon kväll ska jag och Linnéa ta vårt pick pack och åka hem. Då är även pappa & Annica hemma som har varit i norrland en vecka!

På torsdag ska jag träffa Johanna, får väl se vad vi hittar på. Om det blir fint väder åker vi nog till Åhus. Men det känns inte som att det kommer att bli så fint väder.. tråkigt nog. Men man kan ju alltid hoppas att man har lite tur. På tal om väder råder jag er att inte se filmen vi hade i allfall tur med vädret igen(!) väldigt dålig film enligt mig. Bara rubriken avslöjar en hel del..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar