19 juli 2009

Update

Har inte skrivit här sedan den 15 juli. Samma dag som det var avslutning med gruppen på k-flickorna. En mycket trevlig avslutning som hölls hos vår dansledare Emily! Hon bjöd på god mat och vi lekte lekar, tittade på so you think you can dance och inspelade uppvisningar, pratade och hade det allmänt trevligt. Det känns konstigt att vi inte kommer att ha henne som ledare längre. Jag vet nog ingen människa som är så rolig och glad som henne. Vår dansgrupp har många bra minnen tillsammans!

Så vad har jag mer gjort. Jag har varit i Malmö och shoppat med Linnéa, det blev lite shopping för min del. En klänning, ett par chinos, ett par svarta byxor och en bikinöverdel. Jag är mer än nöjd. Efter vi kände oss färdiga med shoppingen åkte vi hem till Emilia i Lund. Där åt vi scones och drack te. Vilket var mycket passande gällande vädret. Jag har också varit på stranden men det blev inget badande i havet för min del. Jag har även kollat på film, Nick and Norah´s infinite playlist och ätit glass.

Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar