18 oktober 2009

Algebra


Idag ska jag ägna nästan all min vakna tid åt matte boken. Det är snart dags för prov i algebra. Men jag måste medge att det går förvånansvärt bra. Vilket är ett stort plus!

I veckan är det gymnasiemässa i Hässleholm som gäller, där min klass ska dansa. Men jag och några till ska vara där på förmiddagen och de andra på kvällen. Jag ska också till tandläkaren samma dag fast på kvällen. Sen blir det lite plugg, bla en intervju om en danskoreograf. Fast den läxan är till den 3 november men då befinner jag mig inte i Sverige utan i ett exotiskt land, förhoppningsvis bland palmer och kanske med en drink i handen. Så därför ska jag avverka den läxan den här veckan istället.

På lördag åker jag! Ni får ha det underbart här hemma och det kommer som sagt bli uppdatering här på bloggen när jag kommer hem. Då jag även ska försöka fixa en personlig design.




Puss.



1 kommentar: