16 oktober 2009

Äntligen fredag


I eftermiddag åker jag till fogdarp och myser med mina småsyskon. Välbehövligt!
Det kommer också bli en hel del plugg den här helgen, framförallt matte. Då jag har prov i början på nästa vecka. Nästa vecka åker jag till Thailand med min familj! det känns lite ofattbart att man kommer befinna sig på ett plan till varmare breddgrader redan om en vecka. Jag håller på att frysa ihjäl i den här kylan.. det ska bli så underbart härligt att åka iväg!

Igår var jag tillsammans med dansarna i min klass på sommarlust där vi uppträdde. Det var kul och efteråt fick vi varsin fin blomma som tack. Då jag dansade sju stycken danser så har jag ganska ont i benen och är allmänt mör i kroppen idag. Men det var det värt!

Jag saknar blogg.se lite, om man jämför blogspot med blogg så tycker jag att blogg är bättre. Man har flera alternativ att välja mellan när det gäller storleken på bilderna, man kan göra mycket mer när det gäller design och layout. Så jag får se om jag stannar eller inte. Just nu har jag inte mycket inspiration och det blir inte så många inlägg, så jag har tänkt att jag ska fixa min blogg med ny design och mer bilder. Vilket blir mer personligt! Så när jag kommer hem från Thailand, ungefär den 9 november så börjar jag blogga igen. Då ska det förhoppningsvis finnas mer inspiration.

Jag ska ta och köpa en bra bok som man kan ta med sig på resan. Så har ni något bra boktips får ni gärna dela med er ;) tänkte kolla upp Sofi Fahrmans nya bok "Elsas mode".

Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar