12 oktober 2009

Har tagit skolfoto idag och jag har tagit mig in i en djungel av andragradsekvationer. Jag vet inte riktigt om jag tycker om det eller inte. Det kan vara ganska kul när man väl förstår det och vänder och vrider på det. Idag kom också nya numret av ELLE. Åh, det gillas! så eftermiddagen ägnade jag åt att läsa min tidning och äta mörk choklad. Jag känner för att krypa ner under en massa filtar och titta på en dansfilm. Ärligt, finns det några bättre filmer?
En bra dansfilm är center stage turn it up. Men mitt ljud på datorn fungerar inte för att det är någon sladd som saknas. Har inte orkat kolla upp det, men ikväll ska jag ta tag i det så att jag kan kolla på film sen!

Imorgon startar vi dagen med jazz och showdans, men först en god frukost! åh, är det något som jag gillar så är det frukost. Men något jag däremot inte gillar är gult godis, huh. Lite osammanhängande inlägg kanske..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar